fbpx

Facebook hirdetések optimalizálása (tesztelése) a gyakorlatban

29.990Ft

A Facebook hirdetések szíve-lelke a tesztelés és az optimalizálás. Konkrétan enélkül csak folyik ki a pénz a kezeid közül.

Ebben a képzésben lépésről lépésre – a kampány céljától a landing oldalig – végigvezetlek azon, mit és hogyan tesztelj le, hogy a lehető legjobb eredményeket érd el a hirdetéseiddel.

Megmutatom, mik a fő buktatók és miért nem érdemes mindent automatizáltan hagyni.

Teszteld le a hirdetéseid, és hozd ki belőlük a maximumot!

19 videó és több, mint 2,5 órányi tudásanyag

Leírás

A képzésen többek között megtudod:

  • Miért tesztelünk?
  • Mit és hogyan tesztelünk?
  • Tesztelés a gyakorlatban
  • Mi a teendő, ha drágul a kampány?
  • Mi a teendő, ha nincsenek eredmények?

Mindezt lépésről lépésre, érthetően.

Ez a képzés legalább középhaladó szintű tudást feltételez. Ez azt jelenti, hogy akkor lesz számodra érthető, ha már hoztál létre hirdetéseket a hirdetéskezelőben. Ha még nincs ilyen szintű tudásod, akkor javaslom, először végezd el a Facebook hirdetés kezdőknek című képzést.