Facebook hirdetések optimalizálása (tesztelése) a gyakorlatban
29.990Ft
A Facebook hirdetések szíve-lelke a tesztelés és az optimalizálás. Konkrétan enélkül csak folyik ki a pénz a kezeid közül.
Ebben a képzésben lépésről lépésre – a kampány céljától a landing oldalig – végigvezetlek azon, mit és hogyan tesztelj le, hogy a lehető legjobb eredményeket érd el a hirdetéseiddel.
Megmutatom, mik a fő buktatók és miért nem érdemes mindent automatizáltan hagyni.
Teszteld le a hirdetéseid, és hozd ki belőlük a maximumot!
19 videó és több, mint 2,5 órányi tudásanyag
Leírás
A képzésen többek között megtudod:
- Miért tesztelünk?
- Mit és hogyan tesztelünk?
- Tesztelés a gyakorlatban
- Mi a teendő, ha drágul a kampány?
- Mi a teendő, ha nincsenek eredmények?
Mindezt lépésről lépésre, érthetően.
Ez a képzés legalább középhaladó szintű tudást feltételez. Ez azt jelenti, hogy akkor lesz számodra érthető, ha már hoztál létre hirdetéseket a hirdetéskezelőben. Ha még nincs ilyen szintű tudásod, akkor javaslom, először végezd el a Facebook hirdetés kezdőknek című képzést.