Facebook hirdetések optimalizálása (tesztelése) a gyakorlatban

Jelenlegi állapot

Nem jelentkeztél

Ár

Zárt

Kezdj hozzá

Ez a képzés jelenleg zárva van

A Facebook hirdetések szíve-lelke a tesztelés és az optimalizálás. Konkrétan enélkül csak folyik ki a pénz a kezeid közül.

Ebben a képzésben lépésről lépésre – a kampány céljától a landing oldalig – végigvezetlek azon, mit és hogyan tesztelj le, hogy a lehető legjobb eredményeket érd el a hirdetéseiddel.

Megmutatom, mik a fő buktatók és miért nem érdemes mindent automatizáltan hagyni.

Teszteld le a hirdetéseid, és hozd ki belőlük a maximumot!

19 videó és több, mint 2,5 órányi tudásanyag

Előfeltétel: nincs, de ajánlott a Facebook hirdetés kezdőknek című képzés elvégzése.

Képzés tartalom

1. Bevezető
2. Miért tesztelünk?
3. Mit jelent a tanulási fázis?
4. Drága kampány időszakok
5. Hogyan teszteld a kampányod?
6. Kampány céljának tesztelése
7. Elköltött összeg tesztelése
8. Ütemezés tesztelése
9. Célközönség tesztelése
10. Elhelyezés tesztelése
11. Médiatartalom tesztelése
12. Szöveg tesztelése
13. Landing oldal tesztelése
14. Az automatizált tesztelési lehetőségek veszélyei
15. Tesztelés a gyakorlatban
16. Mi a teendő, ha drágul a kampány?
17. Hibák a tesztelés során
18. Nincs örök igazság
19. Mi a teendő, ha a tesztelés hatására sem jönnek az eredmények?