Szeretnéd a lehető legütősebben kommunikálni a célpiacod felé úgy, hogy az sokkal jobban felfigyeljen rád, mint eddig?
Ismerd meg az online kérdőíves piackutatás fortélyait! Bár ezt sokan könnyű témának tekintik és nem foglalkoznak vele vagy – jobb esetben – úgy gondolják, elég összeállítani néhány kérdést, valójában ezek mind tévhitek.
A kérdőíves piackutatásnak több olyan szakasza is van, amelyeket elrontva az egész mehet akár a kukába, mert nem fogod tudni kihozni belőle a maximumot. Sőt, akár még félre is vihet…
Megmutatom neked az alapoktól elmagyarázva, hogy mikre és miért figyelj oda! Ha ezeket betartod, olyan kifejezések birtokában leszel, amelyek által a célközönséged azt érzi majd, hogy róla, neki kommunikáltál. Sokkal hitelesebbé válsz a potenciális vevőid számára, így várhatóan eladni is könnyebben tudsz majd.