Közösségi média tartalomstratégia

Jelenlegi állapot

Nem jelentkeztél

Ár

Zárt

Kezdj hozzá

Ez a képzés jelenleg zárva van
  • Nem tudod, miről és melyik felületen posztolj?
  • Nem hoznak eredményt a posztjaid?
  • Tudod, hogy többet is ki lehetne hozni a posztjaidból?
  • Szeretnéd végre, ha hatékonyan, stratégia mentén posztolnál?

Ezen az online videótanfolyamon megmutatom, hogyan hozz létre működő, eredményes közösségi média tartalomstratégiát, milyen típusú tartalmakat tervezz, és hogyan növeld a posztjaid elérését (nézettségét).

Kitérünk az egyes közösségi média felületek jellemzőire, az ott megtalálható célközönségekre is. Szó lesz a Facebookról, az Instagramról, a TikTokról, a YouTube-ról, a LinkedInről és a Pinterestről is. Ha eddig ezzel nem tudtál gondolkodni, most helyére tesszük a dolgokat!

Megtanulhatod, hogy a stratégiai megközelítés hogyan segít a költségek csökkentésében, a bevételnövelésben, a márka következetes építésében, a célzott üzenetküldésben, és hogy hogyan biztosíthatóak mérhető eredmények.

A jól megtervezett tartalomstratégia versenyelőnyt is jelent a számodra!

Képzés tartalom

1. Bevezető
A tartalomstratégia alapjai
2. Miért fontos a tartalomstratégia?
3. A tartalomstratégia szerepe és célja a különböző platformokon
Az egyes közösségi média felületek jellemzői
4. Facebook
5. Instagram
6. TikTok
7. YouTube
8. LinkedIn
9. Pinterest
Tartalomstratégia
10. A tartalomstratégia kialakítása
11. Célok meghatározása
12. A célközönség elemzése és szegmentálása
13. Tartalom audit, a korábbi tartalmak értékelése
14. Tartalomtípusok és formátumok
15.  Tartalomtervezés és tartalomnaptár
16. Kutatás, kulcsszavak gyűjtése
17. Tartalom létrehozása
18. Publikálás és az elérések növelése
19. Analitika
20. Optimalizáció
1 / 2